0727 553 474

Minimizarea stresului si maximizarea confortului pentru pacienti

Echipa noastra de medici si asistenti face toate eforturile pentru a minimiza stressul pacientilor nostri, in asa fel incat vizita la clinica sa devina o experienta placuta pentru fiecare, propietar si animal. Primul pas este contactul cu zona de receptie, unde am creat o atmosfera confortabila, cu spatii largi si plante decorative. Aici vom cantari animalul, in timp ce vom studia cu atentie mesajele pe care ni le transmite. Personalul nostru este antrenat pentru a interpreta aceste semnale, si pentru a gasi cea mai buna cale de a interactiona cu animalul, in functie de personalitatea si de reactia lui la mediu. Vom utiliza pe cat posibil metode de convingere si nu de constrangere pentru a obtine cooperarea acestuia. Cu toate acestea, daca pacientul nostru  spune un “Nu” hotarat procedurii pe care dorim sa i-o aplicam, o sa va rugam  sa o mai amanam un timp, daca sunteti de acord, pana la calmarea animalului. Dar daca viata animalului este in pericol imediat, vom cauta cea mai putin stresanta varianta pentru a obtine rezultatul dorit si pentru a nu agrava inutil starea pacientului.

In acest fel punem pe primul plan bunastarea pacientului nostru. Pe termen lung, acest tip de experienta cu medicul veterinar il va face pe companionul dumneavoastra sa vina la clinica de bunavoie, vesel si increzator stiind ca va avea o noua amintire placuta in urma acestei vizite sau cel putin, nu una terifianta.

Si atunci cand acest lucru se va intampla, va va schimba si dumneavostra modul in care veti gandi despre vizita la medciul veterinar. Nu va mai fi o lupta, in care trebuie sa porniti cu echipament special, antrenament mental si fizic si cu gandul ca animalul dumneavoastra preferat va va uri o perioada de timp, ci va fi un eveniment placut, neutru sau acceptabil, in functie de personalitatea pacientului.